Tuesday, September 04, 2007

Aaaacumm..

diam tak diam, dah hampir sebulan aku tak menulis..tebal sungguh debu daki kat lantai blog aku ni ha..soo kesian kat kengkawan yg datang, tuan rumah buat endah tak endah, post citer idak, post gambo pun idak..ishhh sungguh tak perihatin semangat kengkawan betul..ye dak? maaf le my frens (ada ke org nak fren ngan aku??)

w/p tak menghapdate, dik noon ari2 merayau kat blog kengkawan dluar sana.pelbagai ragam pelbagai kisah di baca...banyak untung merapatkan diri dgn kengkawan blogger..kisah2 yang kurang enak di baca tu, aku impati dan simpati..semuga korang kuat & tabah..mana ada hidup takde cabaran ye dak? ibarat air laut takde ombak la plak..tak sinonim

kisah2 suka bahagia gumbira korang, turut ku rasakan bersama..harap2 kebhagian korang berkekalan ..

hari ni dah penghujung syaaban..korang dah ganti posa korang ke? udah la yer dak?..
tak lama kita sumer nak menyambut ramadhan...pastu tiba la hari raya..

sebut pasal nak raya ni..korang bleh le jamu mata kat jajan, nak place order? mmg ku alu2 ..haaaa jgn marah anok2, mok2 yer..kawan musti tolong kawan maaa!!!

4 hari sudah..aku dapat 'konci' baru..merhah bersinar I tell u....harap jgn ada urang jeles udah laaa..perasaan!!

bercerita pasal warna ni, nak gak aku war2 kan kat sini.. aku ni peminat setia warna biru & putih sejak kecik, tapi tapi bila dah kerja dah ada duit sendiri..tanpa ku sedari banyak barang peribodi ku BUKAN dr warna tersebut..
my 1st car - white solid (OK la..compliance ngan caler fev aku)
2nd - hijo seijo2nya tapi menawan dimata ku
3rd - merah darah
4th - was deliver 4 days ago..terang benderang bersinar merhah nya.. makngah sker!


pasni lebih mudah ku nak merempit, yg pasti muatan yg ku bawa sumer hok lam blog sinun..kaedah cam mobile kiosk gituk


abis mana gi warna biru + putih yg ku gemor sejak kenik dulu..haiyaaaa sulah lali tema lor...

ni ha ada satu wall..kaler pe korang nampak tu ..korang toksah pandang la serabai mabai tu, korang juz fokus kat dinding terang tu jerk ek..kena ingat aku ni mak beranak 3, sorang istimewa plak tu dan rajin 'mengemas' memalam buta..org sumer tidor, dia buat sepah..maidless lagik..camne rumah ku nak kemas & teratur..


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

3 comments:

Orked said...

oooooooo..cik kak dpt kete baru arr....kete nk raya!

kak teh..kete baru bagai nak rak pun..time blk raya nnt jem giler gak...hahahaha!!!!

* batu api dtg....dgn cemburu butanya!

equilibrium_space said...

opaaaahhhhhhhhh...
nak kete gak!
x sangka opah minat kaler BLUE...
blue is an engineer kaler okkk..
give me 5

mad.redo1 said...

tahniah dapat keter baru ituk...