Tuesday, July 24, 2007

Keluh Kesah


Banyak ujian datang July tahun ni, duka, sebak, sakit...semua ada...


bermula dgn satu sms yg aku hantar kepada Pengasas sebuah Taska yg sama seksyen dgn rumah aku....sms yg aku kira patut dan tidak keterlaluan drp sorang ibu kepada sorang pengetua taska yg mempunyai kuasa untuk membetulkan keadaan, juga sorang pengetua yg setiap bulan akan sign bhgn penerima wang di setiap resit yg dikeluarkan..salah ke??? patut kah aku membisu dan menerima apa shj yg berlaku..oh tidak!! aku sepatutnya berhak bersuara unt kebaikan kedua pihak...alkisah setelah bibik balik indon for good, amir amar & maira aku letakkan di Taska tersebut..amir hanya transit means salin baju, mandi, makan & tunggu bas tuk ke sekolah petang, maira plak just follow schedule tuk bebudak tahun 4, so both amir & maira takdak issues...sms aku berkisar kepada amar, yg aku dapat tahu amar akan dikurung dlm 1 bilik, dibekalkan sebotol susu dan hanya akan dijengok sesekali aje....susu bukan nya tahan berjam2..maka sedut le susu basi..kalo nak buang harta beso or harta kecik pun buang le disitu..sungguh sadis..kengkadang tu dah tembus ke seluar harta beso amar..


biler sms diterima, bukannya nak mintak maaf ke haper...aku plak disalahkan.....& siap bagi aku notice lagik..aku paham..takde siape yg mintak lahir kedunia begitu, kena ingat amar tetap anak yg punya hati, punya perasaan, begitu jugak aku sebagai ibunya..cuma aku nak ingatkan disini, jgn bangga dgn apa yg ada, anak yg sempurna, harta disana sini, sumer tu tak kekal..






cuba korang teka, apa punca calar dileher amar ?..




satu lagik tanda di belakang

3 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

Ya Allah..report lah.. tehbunga..

Jie said...

kakjie faham tu..kak teh

kakjie ade adik mcm tu..lagi teruk...arwah meninggah sewaktu umur 21tahun...2 thn lepas.

cian amar

Red Mummy said...

alah siannya amar

kak..do something lagi kak

ko gertak dia, kalo dia buat2 yg ko rasa x patut ke hapa, pi kat media.

skang kita pakai media baru keje sume jalan...