Tuesday, July 24, 2007

Alfatihah

Alfatihah

Pergi nya Opah kesayangan hubby ke Rahmatullah pada tanggal 19/7 Khamis pukul 12:20 tengahari..semuga roh mu ditempatkan dikalangan org yg soleh...amin

alfatihah




Pajeri nenas ni merupakan air tangan terakhir dr Opah, sewaktu hembusan nafas terakhir, pajeri masih panas..OPah pergi tanpa sakit terlantar..selepas subuh Opah merumput keliling rumah sama seperti hari2 biasa..tiada tanda langsung, rupernya pagi tu la kali terakhir opah merumput dan membersihkan keliling rumah.. nenas ini pun hasil tanaman opah di belakang rumah...


pagi itu juga Opah sempat sediakan airskrim malaysia, tak kurang drp 30 batang, mungkin Opah dapat rasa anak cucu cicit akan balik menziarah jenazah opah buat kali terakhir..




Dapur di rumah Opah, akan tetap dijaga bersih





Kenangan tetap dirasai anak cucu di rumah ini..









Sambal tumis petai di antara menu dimajlis tahlil hari ke 3, Ahad 22/7




cucu cicit yg tidak mengerti erti kehilangan..tetap main kejar2

Ahad sekembali dr kampong, kereta accident.. nasib la tak teruk tapi abis ratus2 jugak la nak betulkan..senin pagi, apsal steering berat nih, rupernya tayar bakang pancit..langsung aku ambik MC..aku cakap direct kat doktor..Tq doktor kerna kesportingan anda...














7 comments:

mad redo1 said...

Al-Fatihah

Aku Bukan Bidadari said...

hanya yg pernah merasa kehilangan..akan merasa pahit dan pedihnya kan..

Alfatihah..

Sunan_Jati said...

salam takziah...

Jie said...

Salam tahziah utk keluarga dan Al-Fatihah utk nenek...moga dicucuri rahmat

Equilibrium said...

salam takziah utk keluarga...

al fatihah buat arwah opah. may she rest in peace. amin

sayda said...

al fatihah.
takziah for k'teh n family

Bayukk said...

salam kenal K'teh.

Salam takziah, semoga roh beliau di tempatkan bersama - sama dengan orang yang beriman. Amin.