Tuesday, June 19, 2007

musim demam

lately ni banyak plak kes denggi, dah 2 tahun ni aku cukup phobia dgn virus ni, habis 1family kena..sejak dr hari tu, aku kontangkan mini pond kat rumah aku tu, aku kurangkan pokok2 berpasu yg boleh menakung air, mana2 water plant, habis aku dustbin kan!..tapi yg sebetulnya bukan salah pokok2 dan kolam tu, aku yg selalu lopongkan segala tingkap dan pintu sehingga dinihari, hanya akan di katupkan right b4 aku masuk bilik beradu..nat wat camne,aku suka angin diluar lagi dr angin kipas dan aircond..last yr sorang dr jiran aku meninggal kerna demam denggi berdarah, meninggalkan 5 org anak..

Sabtu, 16/06 aku bake marble Cake kuhnun nak deco cecantik unt fathers day..hmm haram, cake menjadik deco tak jadik..oh no bukan bukan ! butter icing yg aku buat amat gebus..cuma tak sempat nak mendeco, anak2 dah mengerjakan dulu, tak sabooo

semlm aku MC, 2 3 hari ni badan kurang segar, tidak pasti virus datang dr mana, mungkin dr northen; eastern; or central region..

2 comments:

pB said...

kurang segar, kena banyak minum air tu...
baru segar macam bunga ....


hi hi hi


jangae mareh ..
gurau jer

Anonymous said...

haaa..dah tau demam..siler rehat atas katil, golek2..best kan..i need real long sleep...calm n quiet!

Salam dari si pengembara!