Wednesday, May 30, 2007

penat seh


2 hari ni penat tol...jalanraya masih jammed everywhere w/p school holiday..benci taw! driving manual gear ni mmg gegeh le paler lutut..kematu montot!

amar odw to school..this is ayah's routine to send him on every Monday; Wed & Friday morning..ambik amar dr sekolah is my turn..adil kan! bukan anak org lain , anak kami jugak..

aku call kat kampong satni; anak buah aku yg baru ngandong lam 3 bulan bermimpi anak lam perut hilang, kaedah ada benda mistik la...semlm gi scan n doktor sahkan mmg dah kosong; tinggal karung jer..baby dah takde..ishh seriau aku dengor. Takziah dari mak andak ni, buat Amy dan Lan, jgn putus asa, mungkin kali ni bukan rezeki..

6 comments:

sayda said...

mak aih kakteh.is dis real?
terkejutnye.ingt kan myth je..really happen ek..
pastu doc ckp pe?

Equilibrium said...

salam takziah utk pasangan...Bersabar n redha...itu kekuatan kita.

tehbunga said...

@sayda
serious taw! mana de main2..
dia pun ingat mimpi mainan tidur; skali terjadik betoi2..

@equil..
yer..bersabar menerima dugaan adalah ubat yg paling mujarab..
thx anw

Kak Jie said...

erk...cik teh...seriaunya....issshhh.....dah le anak menakan sy la ni dok spital je..jantung berlubang..baru 2 bln je umoQ dia....bersabaq la no...tiap terjadi tu ada sebab munasabnya nooo

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

玉米蛋餅Stanly said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社