Wednesday, March 28, 2007

...

aku tingin punya spirit cam geng2 blogger di luar sinun..adaa je idea nak menenyeh keyboard...banyak tol idea dlm kepala depa ek...idea aku saling datang dan pergi sesuka hati...time aku drive or bersilat kat dapur dia mai..bile dah depan keyboard ni ha..blank & blur la plak, tak cantik kan pe'el tu??


last weekend aku balik kg, last minit mentua decide nak wat kenduri kecik...jemputan +- 40 urang, pepagi aku kepasar beli segala macam barang tuk masak mee rebus, kebetulan maid ikut balik kg kali ni, jadik di mangsa kan dia masak tosei + capati dgn segala macam ramuan tuk dimakan bersama menu tu...kesian aku tengok dia dr pagi tak renti duk kat dapur..blum masuk layan kerenah anak2 aku lagik..

tengah riuh rendah kenduri; si amar ni telah hilang dr pandangan..kecut gak perut aku carik dia..rupernya member tengah sedap berendam dalam bathtub aka 'kolah' berpampers bagai, .lokasi 'kolah' tu plak too closed dgn anak sungai...ngeri seh...
pity kat anak aku sorang ni, dah le life dia tak sama dgn bebudak lain..

korang tengok gambor ni; dia ni biler malam pangai aktive tak henggat, lagi dinihari lagi extreme..dah subuh baru la nak lelap...aku bior kan aje..aku nak tidur, besok pagi nak keje cari rezeki..kengkadang abis satu rumah di sepahkan...nasib le kat rumah tu pingan mangkuk cawan sumer plastik jerk...nasib baik takde periuk plastik..hAAAaa malu nak sebut seh



climax..finish..suker le tu..ini le kerjanya..



opps..tak balance la nak



ready to go


1 kaki sudah kangkang weii


haaa ni, nak start dah!
korang nampak tak ada buaian kat bawah tangga tuh...dah jenuh panjat, masuk buaii..
bernyanyi sakan tapi selalunya dia akan ngaji..








No comments: