Thursday, March 29, 2007

Umrah

Jumaat ni (besok) mak dan abah mentua (mentua ke mertua ni, sebut ala zizan raja lawat tu) aku akan berangkat ke tanah suci tuk menunaikan umrah buat kali ke2, aku kerja maka takleh le ngantor ke airport..will c kalo aku leh ehem ehem kat doktor besok, nasib baik dapat mc.. ni kalo gi ka doktor DBI, confirm dapat kan!!!..hikhikkk..


citer bab buat umrah ni, aku dah laaaaaaaaaaaaama ngidam nak kesana, sama la cam impian korang sumer kan kan!!...hopefully all my dream come true dlm masa 2 tahun ni...camner plak dah 2 bulan ni, aku asyik ngorek duit tabung haji jerk..boleh ke? buruk argh pe'el aku kan!!


ni ada citer kisah kawan opis aku ni haa..kisah rumahtangga dia la..eh aci dak citer kat blog ni..tak kena saman ke ..ni ala2 di celah2 kehidupan aka DCKK..alkisah berlaku 5 tahun lepas.. aku namakan kn la yer..kn dan suami nick Pak Besaq (pb) bleh dak?? hee... dah berkahwin hampir 25 tahun, kawin muda u, sesama belajor kat oberC..anak sepasang sumer kat college ..maka sepatutnya dgn masa yg ada, anak2 jauh kn & pb sesenang wenang leh enjoy ala2 honeymoon time dolo2..tapi dek kerna pb ni memang terkenal dgn panas baran, nak lomantic jauhh skaliiiiii..maka kurang le happenning life diorg..


kn ni Snr Exec kat opis aku, pb plak sorang pegawai tinggi gomen, tapi bukan ala2 kepala botak yg korang tengok kat youtube tu alaaaaaaaa yang happened lam lift tu..wakakakkk...


dipendekkan kisah ..
sikap pb ni tak kenal tempat, kalo tengah makan ada skit yg tak kena, trus di tinggal terlompong la kn sensorang kat restoren, blah camtu jerk..ape citer kalo kn takde cash, tak ke naya kawan tu kena gadai jam rolex ke, or emas 1 ketul 2 or paling koman pun kena basuh pinggan, lucky jika resto tu bleh tenyeh, hujung bulan jugak bayar dey...

Pernah sekali, dlm kereta bergaduh, bleh pb benti kete and soh kn kuar, dah le mlm...
nangis le kn menahan taxi balik rumah...ape punya suami daaaaa...


alkisah terjadik....
depa gi ke tanah suci tuk rukun haji, bleh kat sana pb ni terjatuh cinta amat amat..ala2 romeo dan juliet laa....hari2 musti sebut lu v luv u....si kn naik rimas..mana nak concentrate beramal...memang totally diff argh pe'el pb kali ni...


maka ..
kn amat gumbira sbb sehingga kini pe'el pb tetap sama w/p dah di bumi malaya....

ini kisah benar weii..korang jgn kata aku ngarut lak..kisah ni akan disiarkan diruangan DCKK akhbar TidakBernama sisipan ahad...ada visual dimuatkan skali..walllarghhh..jgn tak beli plak..mak tengah kira royalti ni...

sekian.




meh tengok pics for today..






selain dr main buaian, main tangga, amar jugak gemar bersantai sensorang didinihari..pics ni aku kalo tak silap dah almost 2am ...kat family hall..


kengkadang amar landing atas TV cabinet tu..


susu musti ada dimulut, musti berbaju rompers..kalo idak mau dia bukak drypers and campak merata..ishh..

No comments: