Wednesday, November 15, 2006

Cerita Raya 2006

2006 turn beraya Pahang, abang & adik dah balik Jumaat, tumpang abang aku..
aku, ayah & amar balik hari Sabtu lepas bukak puasa, jalan amat clear...
sonok partner aku tekan minyak..tak henggat dunia...,
alhamdulillah selamat tiba pukul 11 mlm..


Ahad tu aku meniaga le saki baki jajan http://jajancrsipy.blogspot.com di pasar ramadhan di sebuah pekan kecil di tebing Sungai Pahang..aku bukak bonet, susun elok2 jajan tu..1 jam jerk aku dah kaut almost rm200...sonok beb..memula nak test market jerk..tak sangka dapat sambutan..tahun depan kena atur strategy awal skit aa...


Jambatan nak ke kampung aku...



Tangguh punya tangguh...haaa ko syawal pun dah hujung,..
baru sempat aku nak albumkan gambo2 suasana raya ni..


Amar amsyar, Angah dlm family ku..
begini le rutin Amar, dah wangi, dah cantik, musti masuk buaian..
amar melayan angan2 di pagi raya...


Tema tahun ni MERAH untuk anak2..
HIJAU MUDA untuk Ibu dan Ayah

No comments: