Tuesday, August 15, 2006

Marketing Apprentice organized by MARA

9 - 13 AUgust 2006 aku attend course diatas..dapat pengalaman baru. Anak2 aku tinggalkan bersama AD, tawakal aje, alhamdulillah AD menanggani dgn bijak selama ketiadaan aku...sebagai token, mlm tu kena le bagi lebihhh skit..wakkakkka..

aku sampai rumah kul 4 petang..sempat beli jajan unt anak2..letih ya amat, waktu course amat terhad, 2 mlm tidur lewat menyiapkan assignment yg diberi facilatator, pagi ahad present Business Plan ke cikgu..we all sumer diberi masa 2 minggu unt menyiapkan individu BP..

14 AUgust
keletihan masih menggangu perjalanan hidup aku, aku drive tersengguk2, kat opis pun melayang2 aje kepala..mlm tadik AD belanja makan, tapau and dine-in kat rumah.

Pepagi tadik aku dha bangun, hantar AD ke LCCT fly ke Kuching till this Thursday..miss u la AD..

No comments: