Wednesday, July 19, 2006

Canon Ixus65

takde benda yg interesting berlaku hari ni..kerja, life aku hambar..
cuma pepagi tadik dapat email dr supervisor..aku rasa perlu tukar org .jawatan tu kurang sesuai unt dia..ssb :- professionalisme Tidak ada dlm diri org itu...apsal aku mencarut nih.

AD dlm tak abis2 pujuk aku ambik canon Ixus65, setiap jam akan update aku advantage bendaalah tu, aku pulak nak kena tunggu sen masyuk 25hb nih..aku kesian jugak dan aku pun berterima kasih jugak atas keber'iya' AD tu, cuma kalo bleh bawak le bertenang, tarikh nafas hembus pelan2..kalo ada rezeki tak kemana.

aku suker besok takyah bangun pagi sesangat mandikan anak2 aku sbb cuti hujung minggu. Planned nak berjogging atau follow AD main tenis...bebudak sumer dah tak sabar pagi ni..

amir : ayah, besok amir nak jogging dgn ibu
myra : ayah, myra pun nak ikut ibu jugak
ayah : ayah nak main tennis, kat situ ramai org, padang cantik..ada banyak jual makanan
amir & myra : dah confius nak ikut ibu atau ayah..

kesss...kesss...

No comments: