Monday, July 24, 2006

Weekend lepas

Sabtu
aku ke fella sales di Kajang, belek2, tenung2, kelebet sane, kelebet sini, ada la beberapa barang yg aku minat w/p aku pasti memeng aku tak mampu memilikinya lagi buat masa sekarang disbbkan ;

1) Belum pun cukup 1 thn Sofa yang aku di beli di Macy masuk rumah aku, biler ku belek2 sofa2 di fella, nyesal yg amat memilih Macy unt lapik punggung aku dan keluarga, mana taknya belum pun sampai 3 bulan, 1 seater sofa tu dah hampir roboh arm rest nya...nak kata anak aku nakal, tidak sama sekali. Yang pasti sofa dr Macy low quality, harga?? stended aje dgn Ikea or Fella even lorenzo...argh luper kan

2) Budget Bonus yang baru aku dapat 2 minggu sudah akan ku gunakan untuk membeli fridge panasonic model 242G and most probably DC Canon Ixus65 yang AD tak jemu2 bagitau aku advantage bendalah tu.

3) Hajat dihati nak tukar langsir baru, dah aimed kain elyza (Spelling), tapi oleh kerna kain di fella range 10-15 per meter, maka aku consider yg nih le

* keinginan nak memiliki wing chair, display cabinet di ketepikan dulu.


Ahad
boring AD balik kg, tinggalkan aku dgn anak2..dah le 1 kereta dibawak AD, 1 lagik masih di workshop. so aku habiskan masa surfing, tengok movie & main dgn anak2.

hampir pukul 12, AD balik dr kampung bersama Pak Chu. Pagi ni Pak Chu ke Chowkit membeli tudung2 unt di bawa pulang ke LA. agaknya sudah 25 thn Pak Chu tak jejak Chowkit.

Hari ni sama seperti hari2 sebelum nih yang aku tight dgn kerja 9 to 6 pm.

No comments: