Sunday, December 14, 2008

Coret ku di petang Ahad, 14/12/08

Hujan lebat bermula pukul 3..
kering la jemuran pertama ku, masih ada sebakul yg masih lembab..

Larling masak char kueh tiaw, sodapp.
makan plak dgn petai jeruk..hmm marvelous..!!

sempat chat dgn Pak Chu di LA..
katanya kesihatannya bertambah baik, almost 95% getting better..

Hari ni baru ada sedikit kelapangan, aku nak sorting out all bills/docs yg terbengkalai ..ye la time aku sibuk dgn kerepek2 ku, mana ada masa nak belek tu sumer..skang dah sedikit calmdown, aku nak la belek kut2 ada bill yg harus di beri attention, cam LHDN..
sebup pasal ni, aku harus tak sker nak declare or isi form bagai..aku bukan golongan berduit nak kena bayar duit ke depa, baik aku agihkan pada fakir miskin yg bagi aku lebih afdal memerlukan...

sambung later, dah azan asar pun.....

1 comment:

Anonymous said...

errkk.. dah sampai masa kena isi form income tax ker.
Memang tak suka.