Thursday, June 19, 2008

Aku menulis, tengahari Khamis 19/06/08

Petang sesampai di rumah, telinga gatal, hidung tersumbat..
petanda akan dapat flu, aku terrrlalu allergic dgn makanan yg ditambah belacan..
cuma masakan berbelacan dari dapur aku shj aku boleh terima..
tanpa ade bersih or gatal2..okey
walhal ada la 2 sudu kenit ku jamah meekari opismate aku..



Awal pagi ni, si Amar Amsyar buat hal lagik
ditolak meja TV 14" abg Amir Amzar, sehingga patah satu kaki
pincang la meja tu..
TV tu hanya di gunakan oleh abg Amir unt main PS2..



odw pergi kerja, ku lihat fuel meter hampir ke penanda merah
walhal pagi senin baru ku minumkan RM40 drp jenama petronas
aiiiyakk..tak sker tak sker..
kena tuang minyak lagik
b4 petrol price increase, RM4o unt 1 week okey
jarak umah guwe ke off lam 18km sajor..huuuhuuu



diopis, sungguh la banyak kireja okey..
tak tahu mana mau capai dulu
luckily boss lom balik dr his oversea trip..



tengahari ku tumpang semangkuk management lunch
all mgmt team ada weekly meeting..
selalu ada food extra, tunggu..sat lagik aku turun...best best..
menu for today, udang petai, ikan merah, sambal belacan musti ada maaaaa
dessert pun sodappp

No comments: