Wednesday, June 18, 2008

Aku menulis di petang Rabu, 17/08/08

Tengahari aku ke tempat ini untuk mengambil ini ..
tak sangka berjumpa 2 3 intranians yang agak ramah..
aku ambik kesempatan berkenalan dan bertukar2 no HP..
mereka sumer dah meraih bonus 5 angka..
alhamdulillah rezeki mereka, berkat usaha keras mereka..
yang best dapat jugak aku menambah ilmu..
meramaikan kenalan..pengalaman tu..


bercakap tentang
ini aku berterimakasih kepada upline aku,
yang skang sudah memegang title GMD..
2 kali dia terpaksa menerangkan kepada aku
baru aku buat final decision..

ALhamdulillah setelah 2 bulan aku involve
baru nampak jalan
dapat la tambah sedikit duit extra..
paling kurang dapat tampung belanja jajan anak2 aku


ada story pedas aku nak kongsi disini..
mulut larling tak berasap lagik..

No comments: