Thursday, January 25, 2007

Anak Angkat

Pagi tadik dlm kereta aku tune ke era.fm..so K&K kuarkan isu anak angkat...ada sorang caller dr negeri aku sungguh sungguh tak perihatin dgn kes ni...ada ke patut dia cakap menyusahkan aje kalo dapat girfren yg bela anak angkat..alasan susah nak bersama contoh nak tengok wayang ke, nak jenjalan ke....aku tak suker cara dia bagi komen tu...


dlm fenomena ni, sape yg suker dipisahkan atau terpaksa berpisah dgn ibu ayah kandung..takde siapa yg sanggup..tanya la sumer org melainkan org tak betah aje...sama juga dgn keluarga yg mempunyai anak kurang upaya...adakah mereka mintak sedemikian ruper...

again kita hanya merancang, Allah penentu segala...

1 comment:

blackpurple said...

Membela anak angkat sekarang dah jadi trend pula.... Jangan sampai dikomersialkan sudah la...