Thursday, November 23, 2006

Dan aku tetap aku

Bulan Nov 2006 menyaksi perubahan di tempat aku menghabiskan masa 9 jam/1 hari..kami disini bakal menerima muka baru..sorang tukang urus..aku katakan begitu kerana dia akan uruskan sumer hal melibatkan kerja dan kengkadang terlebih lampau sehingga mengjangkau kepada peribadi pekerja disini...sorang pompuan..bukan lelaki yg aku dah most of d staff disini harapkan...muka baru, cara baru, sumer baru baru...
arahan pertama ada la perubahan kabinet keje..kami di minta berpindah..yg dibelakang akan ke depan, yg dikiri akan ke kanan..begitu le aku..pada asal aku di belakang..dikelilingi tembok batu..nak lihat awan dan pokok..jgn harap..kalo aku tak menjenguk blind di sipi aku...kali ni kabinet keje aku bebetul depan entrance..wow!! nice view..aku bleh lihat pokok2 hijau..bleh lihat kereta lalu lalang...aku bleh lihat keadaan cuaca..aku suka..aku suker...
ramai yg kurang betah dgn muka baru...cerewet luar dalam...muka cengih..selfish...susah nak dengar opinion we all yg pioneer dlm bidang ni.., kenapa macam ni ek..ada sesiapa yg boleh jawab...
tehbunga being tehbunga

No comments: