Sunday, July 09, 2006

XTVT hujung minggu ku

Jumaat malam, abang aku & 4 orang anaknya datang ke rumah aku tanpa di temani kakak ipar ku...kakak ipar aku ada seminar di JB..so abang aku sesaja le datang KL sesambil bawak anak2 nya berjalan.

Sabtu, 08/07/06
Aku bawak kesemua anak2 aku dan anak abang aku ke Kompleks Kejiranana Putrajaya (Precint 16), pergi swimming.seronok betul diaorang sumer...mandi sampai tak larat dan ketar2 kesejukan. Selepas tu aku terus ke Alamanda kerna anak2 merenggek nak makan rotiboy..haa 9 ketul aku beli..makan la diaorg sumer dgn pelahap di taman berdepan alamanda tu...terjadi satu incident yg tak best...my girl hilang dr pandangan..menangis2 dia mencarik aku..nasib baik dia blum meliintas jalan.eee nauzubillah..ngeri aku nak ingatkan...ambik sebagai pengajaran supaya lebih berhati2 bile berdepan dgn kerenah kanak2 terutama di tempat awam.

Mlm tengok konsert AF4, tak sangka Diddy keluar...budak tu handsome..sayang laaaaa tergelincir awal.

Ahad, 09/07/06
Pepagi dah bangun, aku buat roti jala sebelum abang aku balik KG...Oh yea lupa nak bagitau, abang aku deman semenjak sampai dr kg...terbaring ajerk...pagi ni dah kebah skit, larat le nak drive..dah chow pun kul 10.30 satni..


sekian le..aku nak ngemas dan buat ape yang patut...paham2 aje le kalo ibu bekerja..maidless plak tu..weekend baru ada masa nak buat sumer benda..

wasalam

No comments: