Friday, July 14, 2006

Time baru AD

Sudah 2 hari nih ad terlebih rajin..bangun awal2 pagi..buatkan susu unt anak2 aku..pastu baru kejutkan aku...aku pun heran dgn jadual baru ad, suker aku tengok perubahan yang baik ni...result aku tak le kelam kabut sengsorang macam sebelum ni..ialah sebagai working ibu, mana le sempat aku nak buat sorang dari A-Z, dah anak2 kecik, kalo anak2 dah besar panjang dah tahu jaga badan sendiri, aku takde masalah ad nak bersenang lenang dlm selimut w/p dah pukul 8pagi. Aku harap jadual baru ni akan kekal, senang kerja aku..nanti bleh le aku bagi credit lebih kat ad..urut lebih skit kaaa..walllaaaaaaaaah

Ad baru jer call aku, dia ke KLIA ambik Pak Chu, Pak Chu sampai kul 12.35 nanti..
dah 25 thn PakChu di LA..dah puas ad pujuk PakChu supaya back for good, sementara opah masih ada, ialah PakChu pun bukannya muda lagik...

Mlm ni we all akan balik kg, anak2 dah rindu nak jumpa Opah & Atuk, nak makan durian, rambutan, manggis dan yg bongsu nak mandi sungai...itu le xtvt kebiasaan yang kami lakukan biler balik KG..mandi di Ulu sungai di Kaki Gunung.

No comments: