Wednesday, September 15, 2010

Alkisah Ramadhan dan Raya 2010

Salam
Rasanya masih belum terlewat untuk aku mengucapkan "SALAM LEBARAN KEPADA KAWAN2 YANG MENGENALI AKU, MOHON DI AMPUNKAN SEGALA SALAH DAN SILAP"..

Tahun ni giliran aku beraya di Pahang, anak2 udah aku hantar seminggu awal unt bersama Tok & Tok abah serta sepupu2 diaorg, aku tinggal di KL bersama hubby unt meneruskan perniagaan yang kami langgan selama sebulan Ramadhan. Perniagaan aku kali ni kurang memberangsangkan seperti tahun2 sebelum ini..

Tidak mengapa, rezeki Allah ada di mana2...jika tahun ini kurang memberangsangkan, kita cuba pula di tahun2 akan datang...yang penting jangan putus asa dan cepat mengalah.

Seawal pagi hari raya ke2, aku dah bergerak ke kampong Opah di Perak, menghabiskan sisa2 cuti di Perak, alhmadulillah laluan agak longgar w/p banyak kereta menuju ke destinasi masing2..sampai di Perak, ngam2 waktu makan, langkah kanan kata mentua aku..

Syawal ke 5, aku dah tercongok kat opis meneruskan rutin seharian, tak ramai penghuni lagik, parking lot pun kosong, hiway jugak longgar..amat selesa memandu..

Salam Aidilfitri

No comments: