Wednesday, December 03, 2008

Hari besar Hana

Hana yg saaangat sker sengetkan badan bila bergambar, pe'el saper la gamaknya...(cam ada yg jeling aku jerk tu..)


Sabtu lepas aku + anak2 kecuali Amar hadir ke sekolah Hana, kerna ada persembahan penutup tahun bagi murid2 tadika thn 4-6, semestinya murid2 tadika 6 thn akan melangkah ke sekolah kebangsaan pilihan keluarga masing atau yg berhampiran dgn tempat kediaman masing2.





Hana masih 5 thn, means akan kekal di Tadika Co aku lagi sethn pada 2009.





Tema thn ini adalah lagenda P ramlee, sangat seronok hokey tengok perembahan drp pelajar2 cilik ini, macam2 ragam tapi sumer nampak proff and confident dgn diri sendiri, kagum seh..





spoiled, aku bawak camera yg bateri udah kong, bawak 2 camera dan 2 tu tak bleh pakai, cam pakat blak..tak sker btol, hajat hati nak la rakam performance diaorg, esp performance Hana sekuntum bunga dlm keluarga aku..aku cuma harapkan N70 aku jer, idak la clear, tapi bleh la tuk buat tangkai kenangan, ye dak..

hubby jeling tajam (baca manjer hokey) bila 2 camera takleh pakai, N70 aku pun batery dah nyawa ikan...ini la akibatnya tak well planned..main sambar drp lemari jerk beberapa minit sebelum melangkah keluar rumah.....aaargh lupa kan yg itew, mari kita tengok apa yg dapat aku captured during show..



diringi lagu : bila mama pakai celana





No comments: