Tuesday, June 24, 2008

Saya menulis di pagi Selasa, 24/06

Alhamdulillah, kesihatan saya bertambah baik, ubat pun dah abis ku telan..

Hari ni di off ada sedikit kelapangan, sempat le ku merayau2 ke blog teman2..
sempat juga ku membayar package tuk rumah cyber ku sendiri..setelah lama di blogspot, terasa seperti nak ada rumah sendiri, idak la bungalow di tanah lot..cuma sipi2 dan masih menumpang di tanah gomen yg bertaraf leasedhold..cukup la unt aku yg bukan betah sgt dlm dunia blogging, masih banyak yg perlu aku belajar dan belajar..

process nak pack and unpack tu yg paling ku lemah, lucky rumah ku takde barang2 fragile..
boleh gak ku kasari packagingnya nanti...:)

Aku harap aku selesa dirumah sendiri dannn yg paling ku ingini semuga business ku berjalan sebagus mungkin, well mana tahu ku boleh kaut untung 5 digit..amin!

No comments: