Wednesday, April 09, 2008

Blog Layout

aku lagi tercarik2
apa kaedah kaler nak ku letak kat rumah ku ini
aku dikira lam group non-IT savvy

try test sana
try test sinin
walhal my other half consider baguih gak lam IT field ni
tapi haram takmo tunjuk
soh aku explore sendiri
ling, kang ai merajuk kang..

lately ni almost everyday hujan
dr awal petang bawak ke dinihari
sejuk..

last 2 days aku menderma dara h
Kebas tangan semlman

actually aku dah biasa menderma ni
since anak dara
tapi idak la mensurender kan diri ke National Blood Bank
off aku ni selalu ada arrangement dgn NBB
depa mai se van ke off

larling ada la regular blood donor
process melahirkan anak 3,
aku hilang banyak darah
pikirkan ape jadi pada ku, atau anda semua
jika bekalan darah takde waktu itu..
ngeri seh jika di kenangkan..

sejuknya..hujan lebat wooo

No comments: