Friday, February 15, 2008

Valentine Day

pheeewittt!!
1st entry ni taw!! over taw mak teh ni..
hari2 baca blog org,..
blog sendiri di lupa kan..oh! tidaaaaaaaak!!

Jan Feb ni sepanjang Khamis aku cuti..
duk teman Amar Amsyar ke speech Therapy arranged by his kindy..
comel speech consultant dia, muda belia gituk..

yg heran Amar Amsyar amat mudah follow ape SC sebut..
maknya ngajor punya yg amat susah nak bukak mulut..
baru ku tahu, kena cikgu gak mulakan dulu..

tak sengaja semlm 14/02 (hari VD tuk org muda..)
aku? aku muda kat hati jerk..kalo tengok birt cert, ya ampunnn!!
malu kat diri sendiri..uhuuu
(sambil tutup muka dgn tangan kosong tanpa sebentuk cincin ni...:)

aku tinggalkan Amar Amsyar kat kindy bersama SC & cikgu dia..
pepandai la ko nak gayakan camne..aci dak?

aku gi jumpa bapak dia la ooi..
panas terik KL semlm yer..
sejak ku tinggalkan opis di KL nun back 2003...
amat jarang weekdays ku ke sana..
weekend ku lebih tumpu belah damansara nuun..

aku gi makan nasik ayam manongkam
korang tahu dak kat belah gombak sinun
sedap & murah..
bila kelapanagan..
akan ku hanggut sumer anak2 ku sana
depa peminat nasih ayam..
sup dia owh marbelous wa cakap lu...
sayang tak sempat snap gambo..

dah lama tak berdua2
rasa syiok la pulak..

No comments: