Friday, May 11, 2007

ibu oh ibu

Selasa lepas time fetch amir dr sekolah :

amir : ibu, nanti ada suprise tuk ibu tau..

ibu : suprise ape?

amir : ibu tunggu la, sabtu nanti amir bagi kat Ibu..

ibu : tidak la ter 'come across' hari ibu..ape punya ibu daaaaa..

mlm, seperti biasa aku akan geledah beg amir, kut2 ada homework or ape2 surat dr cikgu, amir pantas menahan aku dr membuka beg sekolah dia..

ibu : apsal amir

amir : ibu jgn ngengada nak bukak beg amir, nanti ibu dah taw, dah tak besh...

nak gelak aku, ape yg tak besh nye..hikkhikk...
rabu dan Khamis, mintak aku masakkan roti telur tuk bekal, nak saving his pocket money to buy present for me...hmm so touching laaaaaaa...psst: tak macam ayah dia hapah!!!..siap tanya hint lagik tu...

amir : ibu suke benda kayu ke benda kaca..ape daaa punya soklan

ibu : apsal?

amir : ada laa..ibu jawab jerk ape amir tanya..

bukan main lagik anak bujang aku tu...kang ibu cakap nak kristal camne? kut sampai ke alam kerja pangai camtu, owh alangkah bertuah nya akuu..

mlm tadik sebelum tidur, amir menyanyi2 tak sabar nak tunggu Saturday, nak present the gift..siap counting the minute..terharu aku!!

Happy mothers day to all mommies out there, especially yg hit my blog.

2 comments:

ManjLara said...

eloo...
happy mom's day to you too! amir ni darjah brp? :)

yelah, harap2 ingatan tu kekal sampai ke alam dewasa nnti ye..

tehbunga said...

manjlara
amir darjah satu, anak sulung tu..dia mmg attached sesangat dgn teh compared to adik2 dia..

thanks n wish u too