Saturday, March 31, 2007

Salam Maulidur Rasul

credit to utusan online


Ucapan salam Maulidur Rasul kepada pembaca blog aku. Semuga cuti hari ini digunakan semenafaat mungkin.
Anak sulung aku awal2 pagi dah ke sekolah; ada sambutan...aku bekalkan kek coklat yg aku bake lastnite tuk jamuan selepas acara sambutan tersebut.
31/3 1989 ada la hari sejarah aku sebagai gadis..time tu le.. skang ni ape ke hey dah beranak 3 bergadis2 lagik...tak masuk akal ke haper???? aku dipropose leh mamat ni...first luv aku taw!!!1 bulan lepas tu, memasing mengenalkan kepada keluarga memasing..alhamdulillah takde tentangan di pihak aku...sadis ada sedikit tentangan dr pihak M...takpe..bleh diatasi kata M meyakinkan aku...hari berganti hari bulan berganti bulan tahun berganti tahun..korang teka berapa lama..
dan setiap tiba 31/3, kami berlomatic lebih skit ooo..pi candle light dinner tengok movie or exchange gift cam kapel2 lain..korang pun sama kan!! jgn gelakkan aku...aku sigi kang!!
sayang sejuta kali sayang..relations tak di akhiri dgn perkahwinan..korang ingat dak ayat Ogy ahmad daud dlm filem suara kekasih..." cinta tidak semestinya diakhiri dgn perkahwinan, kerna perkahwinan bukan akhir dari sebuah cinta" aci dak??? tak adilkan...dah cinta dah sayang dah kasih..ape nak kata lagik..
sempat 9 X aku celebrate 31/3 bersama M..lagi beberapa bulan tuk kali ke 10..aku ca alit bot..aku beralih angin ke sorang ni...sorang yg lebih hensem dr M ..keji dak ayat aku!!...
sambung .......aku nak wat kari pap..kang laki aku balik main tenis, takde food nak telan..
ni kalo laki aku baca, mamfus aku........ampun yang..

No comments: