Wednesday, January 24, 2007

Dan kurang Tidur


lastnite aku kurang tidur...anak2 sumer nyempit kat celah ketiak, larling balik lewat...

Bermulanya 2007, maka bermula la waktu keje aku 8 pagi hingga 5 petang..aku amat selesa dgn waktu itu..cukup masa tuk memasak, ada masa nak ambik anak balik dr sekolah, ada masa nak tengok bukuk2 anak...dann banyak masa berkualiti bersama keluarga..

Dan kurang tidur semlm..dan pagi ni ada pulak berita tak sedap aku dengar, aku mungkin ditugaskan ke belah petang..masuk kul 3 then abis kul 12 malam beb....ishhhh seriau aku dengar midnite tu...kena plak drive sengsorang from tol sg besi tu tol kajang..w/p jarak less than 10km..but well pompuan drive memalam..kang ada la plak geng nak menempel kat kete merah aku tu...nauzubillah...mintak simpang le jejauh...psst!! bukan 'simpang' kesukaan apek tu...hihikkkhikk


amar bersama maid, di tangga computer room SKBBB Jalan 2





dan bermula February nanti, Amar Amsyar akan memulakan persekolah..this yr will be a tough year for him..Amar kena catch-up how to make used with braille machine...by 2008 Amar harus melangkah ke darjah satu, if not, amar takleh proceed ke primary school


dan nampaknya dgn implementation of new working hours/shift ni..aku kena fight le awal2..supaya nama aku tak 'in the list'...kalo org2 itew buat2 tak paham dgn requirement and tanggungjawab aku sebagai ibu kepada sorang anak OKU, aku akan fight ke pihak atasan...apa kata aku jumpa Puan Menteri yg pakai tudung kuar jambul tu...ada bantahan dak???

No comments: