Friday, January 12, 2007

aku muncul

Salam tuk reader blog aku..masih blum terlewat tuk ucapan Selamat menyambut hari Raya Eidul Adha dan Selamat menyambut Tahun Melawat Malaysia 2007...aku pasti ramai dah sampai ke Tasik Titiwangsa nak C "Eye on Malaysia" tu kan !!.. aku? aku blum lagi ke sinun weii..tunggu le dah tak ribut2 nanti..dah lenggang best skit nak lenggang kangkung ke sana...


Aku menyambut tahun baru dengar citer sedis...laki guwe kena denggi..betul2 lepas ibadah qurban, dia dikurbankan leh nyamuk..acik dak??..baru jerk discharge..lagi haru family members sumer demam accept aku...pepatah kata "God is always fair in everything"..kalo sumer rebah sape nak jaga sape...maka aku jadik nurse merangkap doktor kat depa laaaaaaa....fenin mak..awal2 tahun dahhh ter MC..sori la boss wa tak singajaar laaa...

masuk2 jer keje, trus kena ngadap boss..appraisal week...aduss..aku hangin betul...tolerate le skit..dah le last appraisal aku sorang je takde increement .u ols bayangkan out of 50 staff, aku soraaaaaaaaanggg jer takde increment...takkan tahun ni nak bagi aku rating yg sama.......takpe aku sumpah ko di timpa balak yg buat ko makan tak abis nanti....ingat ni..kalo ko tercross baca blog aku, haa nasib laaaa....

semlm gi dentist, cabut gigi amir...dah pincang dah anak teruna aku..gate tutup sebelah...
fees tuk cabut 1 batang gigi depan yg memang dah nak rebah tuk budak umur 7 tahun punnn rm44...nasib baik bleh claim.....

No comments: