Wednesday, August 02, 2006

Biler August Tiba

semlm 1/8, bermula la sessi persekolahan amar, setelah bercuti 1 bulan, di sbbkan tiada kenderaan unt menghantar dan mengambil amar dr sekolah. Hari pertama amat menggalakkan, tiada tangisan mengiringi langkah ayah..ayah senang hati..

Tengahari, aku datang dan sempat borak2 dgn cikgu amar yg sungguh mulia hati..
keikhlasannya membantu kanak2 sebaya amar amat aku puji..semuga Allah membalas jasa mu Cikgu Rosnah.

semlm jugak hari pertama amar di Taska HADA, punn bersyukur, tiada kerenah amar yg membuat pekerja taska HADA susah hati, semuga pekerja & anak2 di taska HADA boleh menerima amar.

5 comments:

kaki bangku said...

Akak,

Pernah tak tonton video Prof. Muhammad dari Khalifah Institute?

Bes tau.. dia ajar teknik2 psikologi pendidikan anak secara terperinci dan saintifik. Boleh dapati di http://www.islamic-world.net/videos

Profesor tu pakar psikologi dari Amerika dan menetap di Malaysia sejak beberapa tahu. Beliau meninggal dunia beberapa bulan lepas.

blackpurple said...

Dapat menghantar dan menjemput sendiri anak ke sekolah juga satu nikmat....nikmat tersirat...

Yusoff said...

akak,

taska HADA nii alamt dia kat mana ya...
sye tinggal di puchong...pernah dengar jugak nama taska nii..katanya services baguss....makanan pun berkhasiat...ingat nak hantar anak kat taska HADA..kebetulan bertugas di bukit jalil...terima kasih..

Azhar said...

alamat taska HADA;

No.27 Jln BS 11/11 Seksyen 11
Tmn Bukit Serdang
Seri Kembangan
43300 selangor

bole call pn.mariam
013-3693635

Anonymous said...

thanx a lot utk azhar yg tinggalkan address & no hp taska hada ni. saya kalut2 cari taska utk baby saya, cari2 kat internet dpt jgk akhirnye. lega rase skrg :)